Rádi bychom rozšířili náš podpůrný tým o dalšího kolegu/kolegyni, který/á bude s láskou sobě vlastní pečovat o naše klienty. V případě potřeby jim podá pomocnou ruku a ve volných chvílích se bude zamýšlet nad naším současným systémem a generovat nápady, jak ho vylepšit a také jak podpořit online podnikání našich klientů.
Co u nás budeš mít na starost?
- Primárním cílem bude péče o naše klienty e-shopaře
- Budeš komunikovat a řešit jejich dotazy a požadavky – od jednoduchých až po složitější záležitosti jako je migrace e-shopů. Ale neboj, postupně tě zaškolíme, abys všemu rozuměl/a a mohl/a tvé vědomosti předávat dál.
- Budeš odpovídat na otázky z 80 % telefonicky – takže potřebujeme, aby ses nebál/a také zvednou telefon a urychlit komunikaci směrem ke zdárnému řešení.
Jak si tě představujeme?
- Jsi zapálený/á do své práce stejně jako my.
- Komunikativnost a pozitivní přístup jsou tvojí přirozeností.
- Rád/a na sobě makáš a zdokonaluješ svoje technické znalosti.
- Baví tě pomáhat druhým.
- Máš talent předvídat a polopaticky poradit klientovi i ve věcech, na které se přímo neptá.
- Pokud máš zkušenosti s e-shopy, bude pro tebe práce ještě snazší.
- Měl/a ses kamarádit s programy Microsoft Word a Excel.
A co ti můžeme nabídnout?
- Profesionální tým, od kterého se můžeš učit.
- 25 dní dovolené, možnost homeoffice, sickdays.
- Stravenky, ovocné svačiny 2x týdně, neomezený přísun kávy.
- Multisport karta, pokud rád/a sportuješ.
- Zvýhodněné mobilní tarify.
- Partnerské slevy u předních e-shopů
- Teambuildingový příspěvek na akci s kolegy.
- Kurz AJ na pracovišti v pracovní době.
- Celofiremní teambuildingové akce několikrát ročně.
- Chill out zónu v našich kancelářích – fotbálek, šipky, relax.
Forma spolupráce a nástup
Nejlépe HPP a nástup ideálně ihned, ale můžeme se domluvit jinak 🙂