Rádi bychom rozšířili náš podpůrný tým o dalšího kolegu/kolegyni, který/á bude s láskou sobě vlastní pečovat o naše klienty. V případě potřeby jim podá pomocnou ruku a ve volných chvílích se bude zamýšlet nad naším současným systémem a generovat nápady, jak ho vylepšit a také jak podpořit online podnikání našich klientů.
Jak bude vypadat náplň Tvého pracovního dne?
- Práce v interním systému HelpDesk a CRM
- Konzultace řešení jednotlivých ticketů s kolegy v týmu
- Pravidelná denní telefonická komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, potřeb a možností rozvoje jejich e-shopu
- Analýza a rozšiřování FAQ, nápovědy a manuálů k produktu
- Dobrá znalost mluvené a psané češtiny/slovenštiny
Jak si Tě představujeme?
- Jsi zapálený/á do své práce stejně jako my.
- Komunikativnost a pozitivní přístup jsou Tvojí přirozeností.
- Rád/a na sobě makáš a zdokonaluješ svoje technické znalosti.
- Baví Tě pomáhat druhým.
- Máš talent předvídat a polopaticky poradit klientovi i ve věcech, na které se přímo neptá.
- Pokud máš zkušenosti s e-shopy, bude pro tebe práce ještě snazší.
- Měl/a ses kamarádit s programy Microsoft Word a Excel.
Na co se můžeš těšit?
- Fixní mzda + flexibilní část mzdy – odměna za domluvení recenze, reference, smluvených prací, atd.
- Profesionální tým, od kterého se můžeš učit
- Příjemné, moderní pracovní prostředí a fajn kolektiv plný nadšenců
- 25 dní dovolené, možnost homeoffice, sickdays
- Flexi benefitní kredit 22.500,- Kč/rok (stravenky, Multisport karta, další volnočasové aktivity…)
- Relaxační zóna – PlayStation 5, fotbálek, masážní křeslo
- Angličtina/španělština 1x týdně v rámci pracovní doby
- Pravidelné teambuildingy
- 2x týdně zdravé svačiny, společné snídaně, drobnosti po celý rok
- Neomezený přísun kávy
Forma spolupráce a lokace
HPP/IČ
pracoviště: Ostrava, on-site
nástup ideálně ihned, ale můžeme se domluvit jinak 🙂