Rád/a zodpovídáš za včasné plnění termínů svěřených úkolů a komunikuješ s lidmi? Aktuálně chceme rozšířit náš podpůrný tým o dalšího kolegu/kolegyni, který/á bude pečovat o naše klienty. HelpDesk konzultant/ka zajišťuje základní funkčnost a bezpečnost provozovaných aplikací u klientů. Primárně pracuje v softwaru HelpDesk, který využívají klienti k hlášení chyb, změn a dotazů. V případě potřeby jim podá pomocnou ruku a ve volných chvílích se bude zamýšlet nad naším současným systémem a generovat nápady, jak ho vylepšit a jak by bylo možné podpořit online podnikání našich klientů.
Jak bude vypadat náplň Tvého pracovního dne?
- Zajišťování podpory webových aplikací, primárně e-shopů.
- Práce v interním systému HelpDesk a CRM.
- Správa požadavků svěřených klientů do péče.
- Dodržování včasných reakcích v založených požadavcích zákazníkem.
- Konzultace řešení jednotlivých ticketů s kolegy v týmu.
- Pravidelná denní telefonická komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, potřeb a možností rozvoje jejich e-shopu.
- Analýza a rozšiřování FAQ, nápovědy a manuálů k produktu.
- Konzultování složitějších problémů s programátory, databázovými specialisty, či softwarovými architekty.
- Sledování trendů v e-commerce.
- Služební cesty ke klientům – průběžně během celého roku.
- Dobrá znalost mluvené a psané češtiny/slovenštiny.
Jak si Tě představujeme?
- Jsi zapálený/á do své práce stejně jako my.
- Dobře si rozumíš s programy MS Office – Microsoft Word a Excel, Outlook.
- Komunikativní, týmový a pozitivní přístup jsou Tvou přirozeností.
- Rád/a na sobě makáš a zdokonaluješ své technické znalosti.
- Zodpovědnost a samostatnost jsou pro Tebe samozřejmostí.
- Baví Tě pomáhat druhým.
- Odolnost vůči stresovým situacím.
- Máš talent předvídat a polopaticky poradit klientovi i ve věcech, na které se přímo neptá.
- Zkušenosti s e-shopy, call centrem pro Tebe budou velkou výhodou.
- Znalost AJ na komunikativní úrovni.
Na co se můžeš těšit?
- Neformální prostředí, zkušený a přátelský tým, od kterého se můžeš hodně naučit.
- Odpovídající a motivující platové ohodnocení (v závislosti na znalostech, zkušenostech a dosažených výsledcích).
- Profesní růst, protože hledáme člověka, který se chce posouvat dále.
- Práci na zajímavých a různorodých projektech.
- Pružnou pracovní dobu, možnost homeoffice.
- 25 dní dovolené, možnost homeoffice, 3 sickdays.
- Flexi benefitní kredit 22.500,- Kč/rok (stravenky, Multisport karta, další volnočasové aktivity…).
- Relaxační zóna – PlayStation 5, fotbálek, masážní křeslo.
- Angličtina/španělština 1x týdně v rámci pracovní doby.
- Pravidelné teambuildingy s celým týmem i jednotlivci.
- 2x týdně zdravé svačiny, společné snídaně, drobnosti po celý rok.
- Neomezený přísun kávy a zajištění pitného režimu.
Forma spolupráce a lokace
- HPP/IČ
- Místo výkonu: Ostrava, on-site
- nástup ideálně ihned, ale můžeme se domluvit jinak 🙂
Bližší informace k pozici s Tebou rádi probereme na osobním setkání. A to buď přímo u nás anebo na jiném stejně příjemném místě. Tak se ozvi!