Jako Financial Controller budeš mít starost měsíční uzávěrky, reportování, vytváření ekonomických rozborů a analýz, kontrolu dodržování interních předpisů společnosti v provozní i finanční oblasti. Zároveň budeš připravovat ekonomická data pro interní použití společnosti a také se podílet na plánování a tvorbě rozpočtu. Se vším tě seznámí a bude nad Tebou dodržovat dohled naše hlavní finanční manažerka, která bude velmi ráda za kvalitní, samostatnou, zodpovědnou a pohodovou posilu do týmu.
Máme za sebou silné značky, a proto potřebujeme zkušenou posilu, pro kterou je excel svatý grál, čísla, reporty a rozpočty denní rutina i zábava.
Jak bude vypadat náplň Tvého pracovního dne?
- zpracování finančních analýz a reportů
- komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti pro získávání vstupů pro analýzy a předávání výstupů
- měsíční a roční závěrkové aktivity, reporting, kontrola vstupních podkladů (vydané, přijaté doklady, aj. podklady)
- plánování a příprava rozpočtu
- kontrola překročení rozpočtů, analýzy typu skutečnost versus plán
- tvorba propočtů očekávání (Forecasting), vč. výhledu cashflow
- business controlling – sledování realizace zakázek po stránce finanční
- hledání nápravných opatření vedoucích ke zlepšení hospodaření společnosti
- spolupráce na vylepšování a digitalizaci controllingových procesů za využití BI, softwarových robotů a dalších moderních forem zpracování dat
- uvedené a související aktivity provádí jak na úrovni společnosti, tak ve vazbě na požadavky v rámci majetkové skupiny společnosti
Jak si Tě představujeme?
- pozitivní přístup
- zkušenost z financí 1-3 roky
- zkušenosti s účetnictvím, finančním controllingem nebo z auditu
- proaktivní přístup (tzn. nečekám jen, co dostanu za úkol, ale svoji pracovní agendu si tvořím i sám)
- chuť se učit novým věcem
- velmi dobrou znalost excelu (VLOOKUP, SUMIFS, PIVOT TABLES, atd.)
- zkušenost s ERP systémy jako jsou Vario, Navision, Helios, SAP (struktura dat pro controlling a reporting)
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B1)
- deadline je deadline, přes to prostě „nejede vlak“
Na co se můžeš těšit?
- neformální prostředí, zkušený a přátelský tým, od kterého se můžeš hodně naučit
- profesní růst, protože hledáme člověka, který se chce posouvat dále
- pružnou pracovní dobu, nepravidelný homeoffice dle provozních možností
- 25 dní dovolené, 3 sickdays
- flexi benefitní kredit 22.500,- Kč/rok (stravenky, Multisport karta, další volnočasové aktivity…)
- relaxační zóna – PlayStation 5, fotbálek, masážní křeslo
- angličtina/španělština 1x týdně v rámci pracovní doby
- pravidelné teambuildingy s celým týmem i jednotlivci
- 2x týdně zdravé svačiny, společné snídaně, drobnosti po celý rok
- neomezený přísun kávy a zajištění pitného režimu
Forma spolupráce a lokace
- HPP/IČ
- místo výkonu: Ostrava, on-site
- nástup ideálně ihned, ale můžeme se domluvit i jinak 🙂
Zajímá Tě více informací k pozici? Rádi vše blíže probereme společně s Tvou budoucí šéfkou Dášou na osobním setkání. A to buď přímo u nás anebo na jiném stejně příjemném místě. Tak se ozvi!